Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Діченко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Діченко А. Л. 
Умови формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / А. Л. Діченко // Агросвіт. - 2016. - № 7. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Діченко А. Л. 
Визначення стратегічних пріоритетів розвитку маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / А. Л. Діченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 108-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Діченко А. Л. 
Оцінка ефективності товарної політики сільськогосподарських підприємств Херсонської області [Електронний ресурс] / А. Л. Діченко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 10. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_10_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ларіна Я. С. 
Обгрунтування й можливості реалізації сільськогосподарськими підприємствами маркетингових стратегій диверсифікації на основі оцінки потенціалу біомаси [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1217-1223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_295
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ларіна Я. С. 
Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 3. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 496.644 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського